Aldım güzelim gli'yi :) kafamda ne varsa döşüyorum hemen , sabah işte akşam gli'deyim artık . Dün akşamda arabanın sol kapı tarafından, aküden ceyran(+ , elektrik) kablosu , sağ kapı tarafından ise teypten , amfiye giden kabloyu çektim. Bir kaç fotoğraf ile yaptıklarımı paylaşıyorum.
![](http://2.bp.blogspot.com/-SznI7bCY5S8/VkcHnScMA7I/AAAAAAAABw0/Xsn9DkEAELM/s640/01%2B-%2Bdwcl92A.jpg)
![](http://2.bp.blogspot.com/-SznI7bCY5S8/VkcHnScMA7I/AAAAAAAABw0/Xsn9DkEAELM/s640/01%2B-%2Bdwcl92A.jpg)
1. Öncelikle sigortalıkları kablolara bağlıyoruz. Daha sonrasında fotoğrafta göreceğiniz motor kısmından pedallara giden delikten kabloları geçiriyoruz.
2. Burası pedalların olduğu bölüm, motor kısmından geçirdiğimiz kablomuzu buradan görebilirsiniz. Kabloyu yine oynayan aksamların işlevselliğini bozmayacak şekilde geçirdim kapı kenarına doğru.
3. Kapı çıtaları sekmanlı olduğu için gayet kolay şekilde çıkıyor, tek yapmanız gereken nazikçe tutup çekmek olacak.
Buradaki vidayı söküyoruz
Orta plastiği yukarı doğru çekiyorsunuz o şekilde kabloyu aradan geçirebilirsiniz
Kabloları geçirdikten sonra halıflexleri düzenleyip çıtaları tekrardan takıyoruz.
Burada uçta gördüğünüz vidayı sökmüştük tekrar takıyoruz
Amfi rca kablolarının montajını fotoğraflamadım şekilde yapılıyor. Bir kaç fotoğraf daha
Güç kablomuzu ve amfi kablomuzu bagaja çekmiş bulunmaktayız. Şimdi sırada amfi ve kapasitörlere yer bulmak ve yerleştirmek :)
Amfiler ve kapasitörü monte edeceğim mdfyi kestim ve kaplıyorum
Ve güzelim sonuç :)
Montajın son hali :),tesisatı tam haliyle çalıştırdık , tüm ayarı yapıldı. Türk telekom santralini geçtik kablo karmaşasında :D.
Ve kablo düzenlenmiş son hali :).
Buda Bonus :)
Herkese kolay gelsin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder