14 Kasım 2015 Cumartesi

Toyota Corolla Ae101 Arka Pandizot Yapımı

Merhaba arkadaşlar , dün yani pazar günümü komple buna ayırdım :) . Bir kaç detaylı fotoğrafda makinada kaldı şimdilik bunlarla konuyu açıyorum.Takılacak hoparlörler :)

1. Öncelikle arka orjinal pandizotu çıkartıyoruz. 4 tane sekmanı var koltuk tarafında , daha sonrasına kolaylıkla çekilerek çıkmaktadır.






2. Arka pandizota uygun bir mdf'nin üzerine, orjinal mdf yi koyup kalıbını alıyoruz kaba taslak. Bu ara fotoğraflayamadım abim ile baya uğraştık :) arabaya koy çıkar sürekli ince ince oradan buradan kestik. Cam tarafını ve koltuk kısımlarını meğil verdik ki tam otursun diye. Birde arka bagaj kapağın çalışması için sağ ve solda ufak bir bağlantı var onlara oyuk açıldı ve sonunda yerleştirildi. hoparlör delikleri açılıp deneme yapıldı. 


 Abim kesimleri yapıyor :)

  3. Burada kolonları yerkeştirmek için orjinal delikleri yeterli geldi fakat , kaportanın koltuk tarafından 3 cm filan içeri doğru kestik malesef :) . Sonrasında hoparlörleri koyup uyup uymadığını kontrol ettik.









4. Kaplama yaparken fotoğraf çekemedim. Döşemeciden tavan döşemesi galiba :) , alarak zımba ile güzelce kaplamayı yaptım.

 5. Ve sonuç :) . Son halinin fotoğrafları eklenecek

 Buda bonus :).

Herkese kolay gelsin.
Tarih : 10 Kasım 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder