14 Kasım 2015 Cumartesi

Toyota Corolla Ae101 Kristal Ön Far Değişimi ve Kara Far Yapımı - Panjur Boyama

Ae101'in olmazsa olmazı şeffaf farları(kristal far) bulduk. Aldığım gibi hemen evin önüne gelip taktım :D. Arabanın görüntüsü bi anda değişti ve bakmaya doyamadım, arabamı daha da sevmeye başladım farları taktıktan sonra. Söküp takma işlemini malesef fotoğraflayamadım, heyecandan bi anda takı verdim :).
Not: Ön tamponun boyasını bende sevmiyorum :)

Tarih:  16 Kasım  2013











Tarih : 02 Nisan 2014
Arkadaşlar farlar ve sinyaller en güzelinden çin malı :) . Sinyale su giriyordu hep kurutuyordum. Artık bıkkınlık geldi sonra sökeyim dedim. Aldım bir güzel ilk sinyalleri sonrasında farları yaptım :). Sinyaller kolay çıktı , ama farlar baya uğraştırdı. Normalde ısı tabancası ile yapılıyor ama ben falçata ve düz tornavida ile söktüm. Tabi çin malı olduğu için sökülmüş olabilir :). İşlemler bittikten sonra bol silikon sıkıp camları kapattım. Sol sinyalde yine su girdi :) , Bir daha silikonladım şimdi gayet temiz şekilde duruyorlar . Panjuruda parlak siyaha boyadım :) . Nazar değmesin dileklerinizi bekliyorum :).






Herkese kolay gelsin :). Bunlarla uğraşmak çok zevkli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder